.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع ايثارگران گیلانی مقابل بنياد شهيد

جمعي از آزادگان و ايثارگران استان گيلان با تجمع در مقابل ساختمان شماره يك بنياد شهيد واقع در خيابان طالقاني خواستار اجراي قانون «از كارافتادگي حالت اشتغال» خود شدند.

به گزارش ايسنا، در اين تجمع پلاكاردهايي كه روي آن‌ها نوشته شده بود «به ما جانبازان و آزادگان كمك كنيد، حقوقمان را قطع كرده‌اند» و «ما آزادگان گيلان از مسؤولان بنياد شهيد حقوق حالت اشتغال راخواستاريم» به چشم مي‌خورد.

يكي از اين تجمع‌ كنندگان در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا با اشاره به اين كه سرباز ارتش بوده و 27 ماه در اسارت نيروهاي بعثي عراق بوده است، گفت: زماني كه بحث اشتغال آزادگان مطرح شد تعدادي از آزادگان را به بخش خصوصي ارجاع دادند، ولي با ورشكسته شدن بخش خصوصي ما را به بنياد شهيد و امور ايثارگران ارجاع دادند و بنا شد تا قانون حالت اشتغال را براي ما به اجرا درآورند. اين قانون از سال 83 اجرا شده، ولي در حال حاضر 7 ماه است كه معوقه‌ها و حقوق ما را پرداخت نكرده‌اند و حسابمان مسدود شده است.
نظرات ب


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سجاد 27 مهر 1389
اینطرح یک طرح کشوری بوده که آزادگانی هم که معترض این امر هستند از 2 منبع دولتی سالیان سال حقوق دریافت کرده اند حالا با توجه به تمرکز پرداخت حقوق این عزیزان از سوی وزارت اقتصاد و دارایی بوسیله کد ملی به اینها حقوق میدهند و تازه متوجه شده اند که اینها 2 حقوق دریافت میکرده اند که یکی از حقوق آنها قطع شده و این امر هم ربطی به مسئولین بنیادخصوصا مدیر توانمند سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان که از ابتدای حضورش در این سمت با هجمه ای از ناجوانمردی ها از سوی عده ای معلوم الحال روبرو بوده و تا این جای کار با صلابت مشکلات عدیده و ساختگی را که همان عده برای این سازمان بوجود آورده اند ندارد -از اصحاب محترم رسانه انتظار میرود شفاف سازی کنند و یک طرح درست و کشوری را که در حال اجرا است به گیلان نسبت ندهند -این طرح مثل قطع حقوق 2 شغله ها است -اینها تا امروز از بنیاد 2 حقوق مجزا میگرفتند که امروز با تدبیر دولت کریمه یک حقوق آنها قطع شده مگه میشه یک کارمند از یک اداره هر ماه 2حقوق بگیرد؟ با هیچ منطقی جور در نمی یاد
رمضان قدمي 27 مهر 1389
باسلام.كسي كه براي وطنش به جنگ رفته نبايدانتظار بيجا داشنه باشدوازدوجا حقوق بگيرند.مردماني داريم حتي شب شام خودشان رامحتاج هستند .واي برشما كه چطور ميخواهيد دربرابرخداوند پاسخگوباشيد.رزمنده هشت سال دفاع مقدس وجانباز

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.